poniedziałek, 25 kwietnia 2011

włosy

Cześć,

Niedługo planuję zrobić coś z moją fryzurą, której brakuje odświeżenia! Nie farbowałam włosów szamponem koloryzującym już prawie 7 miesięcy, bo bardzo mi wypadały, były suche i ogólnie niesforne. Podleczyłam je troche waxem do włosów zniszczonych, domowymi maseczkami, nawet zamykałam otwarte łuski włosów ogniem! Jest to nowa metoda w Polsce, z tego co słyszałam od fryzjerki, która to robiła. Jednak takie zabiegi powinno się wykonywać co jakiś czas, a ja zrobiłam tylko jeden w związku z tym nie przyniosło to oczekiwanych efektów. Jednak niedługo wybieram się na komunię dlatego postanowiłam zrobić coś z włosami. Planuję podciąć grzywkę i końcówki.Marzy mi się jednak kolor jak na zdjeciu poniżej *.*
Nie wiem jednak jaką farbą mogłabym taki kolor uzyskać? samej ciężko by mi było, dlatego potrzebna jest tu pomoc profesjonalisty. Wklejam również zdj Mirandy, której kolor jest równie świetny jak Keiry!pięknyyyyyy, bardzo naturalny :) a wy co sądzicie o kolorze Keiry?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz