niedziela, 24 kwietnia 2011

nowości, nowości ; )






Oj dawno mnie tu nie było, cóż obowiązki uczelniane lekko przytłoczyły, ale są święta więc i czasu jest więcej :)
Jakiś czas temu mój chłopak sprezentował mi dwa lakiery firmy ASTOR. Pierwszy kolor to czerwony, bardzo szlachetny i taki czysty, natomiast drugi to ciepły pomarańcz[?] w zasadzie nie wiem jak określić ten kolor, ale jest równie śliczny jak czerwony : ) Lakiery zostały kupione na allegro, za jakieś 7 zł + przesyłka, więc o wiele taniej niż w drogerii. Kolejnym moim kosmetycznym zakupem jest błyszczyk w pisaku również Astora. Wybrałam kolor Nude Sweetness, który idealnie pasuje dla szatynek oraz brunetek. Kolor wygląda bardzo ładnie na ustach, szczególnie po maźnięciu błyszczykiem :) Dość długo trzyma się na ustach, jednak myślałam, że będzie dłużej, ale nie narzekam. Wytrzymuje jedzenie i picie, bez konieczności ciągłych poprawek, jednak myślę, że po 2 h trzeba będzie pomalować od nowa.
Oczywiście kiciuś musiał powąchać błyszczyk, nic nowego ; ) Kolejnym wiosennym zakupem jest biała marynarka, która jest moim must have! Rok temu planowałam ją kupić ale niestety jakoś mi się nie udało. Tym razem jednak dopięłam swego i już po świętach będzie u mnie :) Wylicytowałam ją za 93 zł 20 gr, więc myślę, że nie dużo.Pozdrawiam i do następnego razu! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz